تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

کود کربولود

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
  • حاوی کربوهیدرات آلی برای دوره‌ی گل‌دهی
  • سرشار از قندهای مورد نیاز گیاه گلوکز ، آرابینوز و زایلوز
  • حاوی فولیک اسید 
  • بسیار غلیظ و قدرتمند
  • ساخت ادونس آمریکا

900,000تومان2,290,000تومان

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

کود کربولود شاهکاری دیگر از کمپانی ادونس آمریکا مملو از کربو هیدرات‌‌های لازم برای رشد و محصول‌دهی گیاه می‌باشد. با استفاده از carboload محصولات و میوه‌های شما بسیار حجیم‌تر و با کیفیت‌تر می‌شود و همچنین در دوره‌‌ی رشد باعث می‌شود که شاخه‌ها ضخیم‌تر شوند. شاخه‌های ضخیم‌تر به معنای اندوخته‌ی بیشتر برای دوره‌ی محصول‌دهی می‌باشد.

شاخه‌های ضخیم‌تر یعنی محصولات بیشتر از هر شاخه‌ی فرعی. کربوهیدرات‌های موجود در کود کربولود در واقع ذخایر اصلی گیاه هستند و گیاه با استفاده از این ذخایر به ادامه‌ی رشد و متابولیسم خود می‌پردازد پس اضافه کردن مقدار بهینه و مناسبی از کربوهیدرات گیاه را از توقف رشد باز می‌دارد. و این است شاهکار تیم دانشمندان و متخصصان کمپانی advanced nutrients تا با تجربه 22 ساله فروش کود کربولود به کمک شما می‌آید.
کود کربولود

کود کربولود ادونس و دنیایی از شگفتی‌ها!

این بار عناصر غذایی پیشرفته کود کربولــود ترکیبی از قندهایی است که مانند کربوهیدرات‌ها در گیاه کار می‌کنند. گل‌ها نه تنها متراکم‌تر بلکه دارای طعم بیشتری خواهند بود. این محصول صد در صد ارگانیک می‌باشد و این بدان معناست که کربوهیدرات‌ها به راحتی و تحت فرمولاسیون منحصر به فرد خود توسط گیاه جذب و پردازش می‌شوند. گل‌دهی توسط کربوهیدرات‌های ساده و پیشرفته شروع می‌شود، و این آغازی برای آن است که محصول شما از همیشه درخشان‌تر و بهتر شود. شما این مطالب را از وبسایت دیجی فارمر می‌خوانید.

مخلوطی از گلوکز ، آرابینوز و زایلوز، همراه با اسید فولویک به معنای ارائه قندهای ساده در زمان مناسب و به مقدار بهینه است که با یک تاثیر فوری به عنوان تقویت‌کننده به گل کمک می‌کند. راندمان ریشه توسط اسید فولویک بهبود یافته و به آنها یک لایه محافظت اضافی در برابر بیماری ها و استرس ها می دهد و در برابر سایر موارد مانند خشکسالی یا کمبود اکسیژن مقاومت بیشتری دارند. قندهای موجود در carboload تضمین می‌کند که محصولات نهایی شما عطر و طعم شیرین‌تری داشنه باشند.

 

نگاهی علمی تر به کود carboload advanced nutrients

هر فرآیندی که گیاه شما انجام می‌دهد به انرژی نیاز دارد. گیاه شما به کربوهیدرات‌ها به عنوان یک منبع انرژی متکی است تا بتواند فرآیندهای حیاتی خود را تکمیل کند و تا زمانی که رشد به اتمام رسیده و رشد خود را در دوره‌ی گل‌دهی انجام دهد ، سطح کربوهیدرات تخلیه می‌گردد، به همین دلیل مواد مغذی بیشتری را گیاه شما نیاز دارد و کود کربولود این نیاز شما را برطرف می‌سازد، که راه حل این مشکل استفاده از کود در ابتدای دوره‌ی گل‌دهی می‌باشد.

شما این مطالب را از وبسایت دیجی فارمر می‌خوانید. کربوهیدرات‌های آلی به گیاه شما می‌بخشد تا اطمینان حاصل کند که نوع مناسبی را برای تأمین فوری انرژی و همچنین کربوهیدرات ماندگارتر برای تأمین سوخت گیاه فراهم می‌سازد.

این ماده ترکیبی از گلوکز ، آرابینوز و زایلوز است که همراه با اسید فولویک ترکیب شده است. این امر باعث می‌شود که قندهای ساده در زمان مناسب و به مقدار بهینه جذب گیاه شما شوند و فوراً باعث تقویت شکوفه‌های گیاه می‌شود و کربوهیدرات‌های پیچیده نیازهای طولانی مدت به انرژی را تأمین می‌کنند.

اسید فولویک دفع کربوهیدرات را با سهولت بیشتری تضمین می‌کند و آنها را در مقابل با خشک‌سالی، کمبود اکسیژن، استرس و بیماری محافظت می‌کند. قندهای پیچیده، متابولیسم گیاهان شما را برای تولید محصول با طعم، معطر و با کیفیت بالا افزایش می‌دهد.

مزایای شگفت انگیز کود کربولود ادونس آمریکا
  • کربوهیدرات آلی برای دوره‌ی گل‌دهی
  • قندهای موجود در carboload مستقیماً به قندهای لازم برای گیاه و گل تبدیل می‌شوند
  • گیاهان برای تولید انرژی خود به کربوهیدرات‌ها به شدت نیاز دارند
  • به طور خاص فرمولاسیون آن ترکیبی از کربوهیدرات‌های پیچیده و ساده طراحی شده است
  • گلوکز ، آرابینوز و زایلوز
  • حاوی فولیک اسید است

 

نمونه‌هایی از کاربرد عملی کود کربولودادونس

1- حالا من گیاهانم را با استفاده از مواد مغذی زیاد نمی سوزانم!
“زمانی که حدودا به هفته سوم گل‌دهی رسیدم، رشد گیاهان متوقف شد. گل‌ها را از نزدیک نگاه می‌کردم و آن‌ها رشد بیشتری نداشتند. من ترسیدم و کودهای بیشتری را به گیاه خود اضافه کردم.بعد از آن برگ‌ها قهوه‌ای و حلقه ای شدند. بعضی از گیاهان نابود شدند. دوستم به من گفت که من در حال نابودی گیاهان هستم و آن چیزی که من نیاز دارم، مواد مغذی نیست بلکه carboload است. من نمی‌دانستم که منظور دوستم از این موضوع چیست اما من شروع به استفاده از کود کربولود کردم و در حال حاضر رشد بسیار خوبی از گلها تا زمان برداشت را دارم و اصلاً لازم نیست از مواد مغذی اضافی بیشتری به گیاه اضافه کنم. ”

2- معما حل شد! گیاهان دوباره رشد بسیار عالی‌ای دارند!
“زمانی که گیاهانم درست در وسط دوره‌ی گل‌دهی رشد خود را متوقف کردند، واقعاً من را آزار می‌داد. این باعث می‌شد من دیوانه شوم و سعی کنم مشکل آن را کشف کنم. تا زمانی که من از کود کربولود استفاده نکردم هیچ راه حلی کارساز نبود. پس از آن متوجه افزایش بی وقفه رشد جوانه ها از ابتدا تا انتهای دوره‌ی گل‌‎دهی شدم و مشکل من به طور کامل حل شد.

برخی از سوالات متداول گلخانه‌داران و کشاورزان در مورد کود کربولود advanced nutrients

1- چرا زمانی که گیاه ذخایر قند خود را تولید می‌کند، باید از مکمل کربوهیدرات کربولود استفاده کنم؟
فتوسنتز فرایندی است که گیاهان از انرژی حاصل از نور خورشید برای تولید قند (کربوهیدرات) استفاده می‌کنند. شما این مطالب را از وبسایت دیجی فارمر می‌خوانید. شش مولکول آب به علاوه شش مولکول دی اکسید کربن یک مولکول قند و شش مولکول اکسیژن تولید می‌کنند. به راحتی می‌توان دریافت که شرایط محیطی و میزان نور موجود میزان قندی را که گیاه تولید می‌کند حکم می‌کند.
این انرژی توسط گیاه برای حفظ عملکرد بیولوژیکی استفاده می‌شود و بیش از حد تولید در گیاه ذخیره می شود. مکمل carboload با سطح کافی کربوهیدرات را طی دوره‌ی گل‌دهی برای تولید گل‌های بزرگتر و در نتیجه عملکرد نهایی بیشتر تضمین می‌کند.

2- آیا می توانم به جای carboload از شکر سفید مستقیما استفاده کنم؟
اگر به فکر رشد مطلوب نیستید، می‌توانید از قندهای اساسی استفاده کنید. شما این مطالب را از وبسایت دیجی فارمر می‌خوانید.  carboload پس از آنکه دپارتمان تحقیق و توسعه ما نسبت 5 کربوهیدرات ساده و پیچیده بسیار خاص و منحصر بفرد را که گیاهان مورد علاقه ما استفاده می‌کنند، مشخص کرد، ساخته شده است.

3- آیا کود کربولود میکروارگانیسم‌های مفیدی را که به گیاه خود اضافه کرده ام آسیب می رساند؟
دقیقاً برعکس.
کربولود منبع غذایی برای میکرو ارگانیسم‌ها است و متعاقباً به ایجاد دسته‌های سالم و پربارتر از این میکروب‌های مفید کمک می‌کند.

4- آیا میتوانم از کود کربولود در دوره‌ی رشد گیاه خود استفاده کنم؟
بله ، از کربولود را می توان در کل چرخه رشد گیاه استفاده کرد.

 

نحوه استفاده از کود کربولود ادونس آمریکا

از 2 میلی‌لیتر در لیتر به مدت 1-6 هفته در دوره‌ی گل‌دهی گیاهان استفاده کنید. قبل از استفاده کاملاً بطری را تکان دهید.
این کود را می توان با اکثر محلول های غذایی استفاده کرد اما وقتی با مواد مغذی پیشرفته Tarantula یا Piranha استفاده می شود ، به طور موثرتر کار می کند زیرا از این کربوهیدرات ها تغذیه می کنند.

دیجی فارمر همراه همیشگی شما نحوه استفاده از تمامی محصولات این فروشگاه را پشتیبانی کامل می‌نماید. لذا در صورت بروز هر گونه مشکل یا هر گونه مشاوره با دیجی فارمر تماس بگیرید تا از راهنمایی کاملا تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

تبدیل‌ها:

1 قاشق چای خوری = 5 میلی لیتر

1 قاشق غذاخوری = 15 میلی لیتر

1 اونس = 30 میلی لیتر

1 فنجان = 240 میلی لیتر

مشخصات کود
کشور مبدا

آمريکا

حجم

1 لیتری
250 میلی‌لیتر
نیم لیتری

نوع کاربري

خاک
نیمه‌هایدروپانیک
هایدروپانیک

تکنولوژي ساخت

اُرگانیک

مناسب براي

رشد و محصول‌دهی

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود کربولود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید